Author Archives: Vesna Gartner

Prevzem spričeval

Kategorija: aktualno

Vse učence in starše, ki niste uspeli prevzeti spričevala na zadnji šolski dan, obveščamo, da Pravilnik o šolskem koledarju za osnovne šole (Ur. l. RS, št. 50/12, 56/12 – popr., 20/19, 36/19 in 56/22) v 14. členu določa naslednje:

“Učencem, ki jim ni bilo možno razdeliti spričeval ob zaključku pouka, jih šola osebno vroči njim oziroma njihovim staršem v času od zaključka pouka do 30. junija in od 16. do 20. avgusta tekočega šolskega leta.”

Prevzem bo možen v času uradnih ur, od 8.00 do 12.00, v tajništvu šole.

V kolikor spričevala ne prevzamete tudi v avgustovskem roku, ga izročimo učencu na prvi šolski dan v novem šolskem letu.

Vodstvo šole

Učbeniki, delovni zvezki in šolske potrebščine

Spoštovani starši,

seznami učbenikov, delovnih zvezkov in potrebščin, ki jih bodo učenci potrebovali v šolskem letu 2024/2025, so objavljeni na spletni strani naše šole (ŠOLA → KNJIŽNICA → UČBENIŠKI SKLAD). V meniju UČBENIŠKI SKLAD izberete ustrezen razred.

Sara Bunič

Skrbnica učbeniškega sklada

Šola v naravi, Kranjska Gora

Kategorija: aktualno

Učenci in učitelji so se odpeljali iz Kranjske Gore. Predviden prihod v Ljubljano je ob 15.30 uri.

Kranjska Gora, 4. dan

Spoštovani starši in skrbniki,

četrtega dne se je že pokazal napredek pri smučanju predvsem pri začetnih skupinah, ki že suvereno uporabljajo smučarske naprave. Napredni smučarji znajo slediti navodilom učiteljev in utrjujejo pravilno tehniko in varno smučanje.

V popoldanskem času smo se zopet razdelili na skupine in odšli na kopanje v bližnji hotelski bazen, na Liznjekovo domačijo, ali pa smo si privoščili sproščeno igro na prostranem zasneženem travniku.

Po večerji smo imeli zaključni zabavni večer, kjer smo učenci (in učitelji!) pokazali svojo ustvarjalnost. Trije učenci so povezovali večer, poln plesnih točk, gledaliških uprizoritev Povodnega moža, Rdeče kapice in varnega obnašanja na smučišču. Pripravili so tudi kvize s težkimi vprašanji, na katera pa smo učenci vseeno uspeli pravilno odgovoriti.

Polni vtisov smo po zabavnem večeru poskušali čimprej zaspati.

slika1

Kranjska Gora, 3. dan

Spoštovani starši in skrbniki,

naše bivanje v Kranjski Gori poteka po ustaljenih tirnicah. Navadili smo se tako na ritem številnih aktivnosti kot na red na smučišču in v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti.

Dopoldne se zabavamo in utrjujemo svoje znanje na smučišču, v prostem času pa urimo socialne veščine. Popoldne smo se zopet razdelili po skupinah in odšli na plavanje, pohod s kepanjem ali pa smo spoznavali značilnosti tipične alpske domačije ter način življenja v zgornjesavski dolini v prejšnjem stoletju.

Po večerji je ena skupina odšla na sprehod po Kranjski Gori, druga pa je izdelovala poskočne papirnate žabice.

Sladkarije, ki smo jih prinesli od doma, smo že vse pojedli. Malce se nas loteva tudi že utrujenost, tako da je nočni mir nastopil ob predvidenem času za krepčilni spanec.

Slika2-1
Slika4-1

Kranjska gora, 2. dan

Spoštovani starši in skrbniki,

drugi dan zimske šole v naravi smo zapolnili z raznolikimi aktivnostmi.

Po zajtrku smo vse skupine smučarjev odšle na smučišče in skladno s svojimi zmožnostmi vijugale po strminah od Mojce do Podkorna. Vmes smo se okrepčali s toplim čajem in sirovo štručko. V dopoldanskem času so učiteljice ocenile red v sobah. Pospravljanje bomo morali še malce povaditi.

Po kosilu je sledil kratek počitek, nato pa smo se razdelili v tri skupine. Prva skupina se je podala na dolg pohod in igre na snegu, druga na bazen v hotel Larix, tretja skupina pa si je ogledala Liznjekovo domačijo v središču Kranjske Gore.

Že kar pošteno utrujeni smo po dobri večerji še razgibali možgančke na zabavnem kvizu. Skozi eno luknjo greš noter, skozi dve ven in šele potem si zares notri. Kaj je to?

Ob desetih zvečer smo popadali v postelje in mirno spali do jutranje budnice.

Slika12
Slika10

Kranjska Gora, 1. dan

Spoštovani starši in skrbniki,

sporočamo, da smo včeraj, 22. 1. 2024, varno prispeli v Kranjsko Goro v okviru zimske ŠVN in se prijetno namestili v CŠOD. Po dobrem kosilu smo preverili smučarsko znanje na zasneženem kranjskogorskem pobočju, prve smučarske korake pa so zelo uspešno naredili tudi že smučarji začetniki. Seznanili smo se tudi z 10 FIS pravili varnega smučanja na urejenih smučiščih. Po večerji se je ena skupina učencev pomerila v tekmovanju s papirnatimi žabicami, druga pa je spoznavala lepote še vedno okrašene Kranjske Gore na večernem sprehodu. Po vseh dogodivščinah prvega dne je za nami mirna noč.

Naspani in dobre volje se že veselimo novega sončnega smučarskega dne.